søndag 6. mai 2012

Nova kjole

Jeg har lenge hatt Nova kjolen på strikkelisten min, men å strikke den på pinne 3 til en 4 åring er litt langdrygt for meg. Så nå når jeg går i lære på strikkemaskin hos min søster, var jo denne et alle tiders prosjekt. Den er strikket i Holst supersoft, som er et fantastisk garn å maskin strikke med, og som i ettertid blir veldig mykt og holder fasongen godt (og ikke nupper). For første gang har jeg prøvd meg på icord oppe langs halsen, og det ble veldig vellykket på denne tunikaen. Så her presenteres den altså litt krøllete etter flere måneders bruk.





1 kommentar:

  1. Hei på deg;) Ble anbefalt av min datter å titte innom deg, og her var det mye lekkert til små prinsesser;)
    Legger meg som følger, så får jeg med meg dine flotte modeller!
    Ha fine dager mot 17.mai, klem fra mæ;)

    SvarSlett